علائم اوره خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

علائم اوره خون بالاسطوح بالا و پایین اوره طور مستقیم نشان دهنده کلیه sostoyaenie. سطح اوره، یک شاخص مهم عملکرد کلیوی است، سطح بالایی از اوره سلامت بیماران تاثیر می گذارد. در حال حاضر او را توصیف علائم و نشانه های اوره به rltsienty آنها را بهتر درک و انجام پیشگیری و درمان به موقع اوره.

گلومرولونفریت مختلف اولیه، پیلونفریت، نفریت بینابینی، کیست کلیوی، بیماری کلیه پلی کیستیک ناشی از نارسایی مزمن کلیه. اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نارسایی کلیوی حاد خفیف، BUN ممکن است تغییر نیست، اما این به کمتر از 50٪ GFR، BUN افزایش کاهش یافته است. با این حال، با نارسایی مزمن کلیوی، به ویژه اورمی، مطابق با شدت بیماری افزایش سطح BUN به عنوان یک کل.

الیگوری Prerenal، مانند کم آبی شدید، آسیت عظیم، احتقانی لولا نارسایی قلبی، سندرم ناشی از عدم حجم خون، کاهش جریان خون کلیوی hypoperfusion، منجر به الیگوری. در این مورد، افزایش BUN، کراتینین افزایش، اما آشکار نیست. این است الیگوری prerenal نامیده می شود. حجم ادرار افزایش می یابد، BUN، ممکن است خود به خود می گیرند.

مصرف بیش از حد از تخریب پروتئین یا بیش از حد: مانند بیماری های حاد عفونی، تب، خونریزی گوارشی، سوختگی گسترده، آسیب شدید و پرکاری تیروئید، رژیم های غذایی با پروتئین بالا، اما معمولا افزایش نمی کراتینین سرم بعد از جراحی های بزرگ، سطوح BUN ممکن است سقوط.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: سطح اوره,الیگوری Prerenal ,
:: بازدید از این مطلب : 1248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: